Hej Hej och förlåt...

...För att jag inte har skrivit på länge. Det är inte för att jag tröttnat eller nåt, utan att jag inte hunnit.
För hela förra veckan har jag vart och dansat med Bounce och idag har vi shoppat kläder.

Nu ikväll så har jag gjort en ny header, trollat lite med bakrunden och byt lite färger.
Men nu (klockan 04:40) är jag så trött så att jag orkade inte fixade bloggdesignen helt perfekt, fixar den bättre snart :P

Men nu Måste jag sova, för jag är supertrött!

Skriver imorgon och lägger upp bilder, LOVAR!


Kram Kram, Bella :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!