JULAFTON #1

Eftersom jag har skilda föräldrar så firar jag alltid minst 2 julaftnar, iår var det den riktiga julafton med mamma. Det började med att vi vaknade och jag, alex och Gus sprang runt på klappjakt. Efterdet åt vi frukost, kollade på film (trolltyg i tomteskogen xD ) och fixade iordning oss. Sen kom mormor, morfar och farfar Lennart och så åt vi mat och firade lite julafton. Här kommer en bildbomb från julafton #1!
En julgranskula :)
I Julstrumpan: Frida, vitchoklad, Walk the line, ögonskuggor, chokladtomtar och klubbor
Sen fick jag även en jättesnygg klänning och en röd liten kofta :) Det hade jag på mig!
Frukost!
Julbröd ofc!
All julmat ^^
Hela gänget: Micke, Alex, mormor, mamma, Gustaf, morfar, farfar Lennart, jag som fotar och Emma som sover :P
mmm, tårtan
Nice bild på Emmis :)
Alexandra o Gustaf :)
Paket!
...paket!
..och ÄNNU mer av mina paket :)
Mina coola ursköna uggs av märket Roxy!!!! Tack mamma o Micke
och sjuuuuuuuuuukt mycket kläder :D
och en BaByliss iCurl :)
och...... EN ONEPIECE!!!! :D :D :D ( bjuder på den bilden xP )
yeeeh xD
Sen kom Sussie m. familj nu när dom bor så nära!!
alltså kom lilla coolingen Ralle :)
och tillslut, en bild på när Emma står och pussar tomten xD hihi det var jättegulligt för hon gjorde de hela tiden och dom är lika korta :) heheh
Så där var lite bilder från min julafton! Så snart som möjligt kommer mer bilder från julafton #2 med pappa o släkten!
Kram Kram

Kommentarer
Allllice :D <3

Ååå vad fint bella! <3 Fett snygg onepiece du har också <3<3<3<3<<3<3<3 kRamamm

2010-12-31 18:43:40
URL: http://alicerosen.blogg.se/
Rebecka

OMG !! Jag fick oxå en OnePiece :D

2011-01-15 12:47:53
URL: http://blondinernaomalin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!