<3 I LOVE SKÅNE <3

Hej Hej!

Nu kommer några bilder från min semester i Skåne :)


Här är jag nere på stranden i Höllviken :)

Alice på stranden, det var sjuuukt varmt den där dagen!

Jag och Fia <3 , även den här bilden är från stranden

Fia skulle gå som en modell, sååå gullig :)

Min underbara lillasyster Emma <3

Alice o jag på väg till Danmark

Alice o jag på tåget! Fina grimaser vi kan göra ;)

Tågstationen i Köpenhamn

Nån gata i Köpenhamn :P

Inne på tivoli! Det där är släng-gungan...fast den är lika hög som fritt fall :S

Den sjukt roliga berg-och-dalbanan Demon som man hänger upp o ner typ hela tiden :P

Och alice o min suuuuuupergoda glass vi köpte i slutet av dan :D



Sådär, det var några av bilderna från min Skåne resa :D

Ha de gött <3

Kommentarer
Alice <333333

Väldigt snygga bilder :D vem har tagit dom??? ;)

2010-07-11 21:17:06
URL: http://godisalice.blogg.se/
Bella <3

hehe, jag visst e dom super coola!! Jag tror det var nån liten konstig tjej som börja på A och sluta på LICE ;)

2010-07-11 21:20:39
sussie

Guud vad ni verkar ha mysigt!! Köpenhamn är min favvo-stad.. såå mysigt att gå där!



Kramis

2010-07-12 09:53:41
URL: http://mammasussblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!