En dag med familjen Malm!

Hej alla underbara läsare ;)

Idag har jag vart med Niklas, Filip o Amanda ute med en motorbåt och åkt runt. Det var super kul och vi stannade efter ett tag vid en brygga där vi fikade. När vi var vid bryggan så satte vi även fast en ring efter båten som vi fick åka i, det var såååå kul :) På vägen hem så satt inte jag o Filip i båten, utan vi satt på taket :P Det var riktigt nice, speciellt när vågorna kom!

Idag ska Niklas, Fille o Amanda sova över för tredje dagen i rad, det e riktigt nice :D

Men jag ska försöka ladda upp bilderna från idag imorgon så att ni kan få se dom!


Men nu ska jag utklassa alla i Lips ;)

Kram Kram

PS. KOMENTERA SÅ ATT JAG VET ATT NI HAR VART HÄR OCH LÄST .DS




Kommentarer
sussie

Hej Gumman.. Visst e det roligt att åka ring.. :-) Vi har kommit hem från PINK nu. Hon var grym!!!



KRAMIS

2010-07-24 20:59:04
URL: http://mammasuss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!