nästan framme...

Heeeey!

Idag var vi o firade min farbror som fyllde år...
När vi åkte hem därifrån o nästan var hemma (vi var 2 minuter bort från bron/motorvägen vid kyrkbyn) så säger pappa: "Det var länge sen det var nåt streetrace här! Har du lyckas sett ett nån gång?". Jag svarar "näe, jag har bara hört dig prata om det". Precis när jag säger det så kommer vi till bron upp till Täby, och vad är det där? Jo, juste..ett Streetrace!

Så vi körde upp på bron, parkerade på vägen o sprang ner. Där nere på motorvägen var det fullt med människor, vanliga bilar o racerbilar. Man ställde sig vid vägen vi alla bilarna o kollade!

Det var ascoolt! Tänk er Fast and the furious, fast på riktigt. Dom ställde upp två bilar i taget, alla stog runt o hejade på o sen kör dom...skiitsnabbt!! Det var sjukt coolt o sjukt olagligt :P haha. För dels är det ju olaglit att ha streetrace på vanlig väg och så spärrar dom själva av vägarna med sina bilar. Dom ställer sig ivägen så ingen verken kan köra på eller av motorvägen, hehe :P Men det var riktigt coolt :D


Här var innan dom körde. Och innan det kom så mycket folk :P
Men den här gången hade vi tur för de kom ingen polis, det brukar det göra :P

Men nu ska jag sova så att man orkar med Pride imorgon, hoppas vi träffas där (ni kan ju messa om ni ska dit)

Kram, puss o god natt

Kommentarer
sussie

Fasiken vad coolt, det hade jag velat se!! Kramis

2010-08-01 20:20:41
URL: http://mammasuss.blogg.se/
Emelie

Vilken fin blogg!

2010-08-02 09:08:53
URL: http://littledesigner.blogg.se/
Alice <333333

Skriv bella, skriv <33333 :)



Saknar dig <3!!

2010-08-04 20:29:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!