Orkar inte skriva så mycket idag...

Hej Hej Hej!

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, jag har bara inte hunnit.

Idag så vaknade jag vid halv två hemma hos pappa och åt lite mat. Efter det så kom mamma och Emma som hade vart på Ikea och hämtade oss. När vi kom till mamma så började vi fixa i mitt nya rum, alltså ute i garget. Så nu, några timmar senare så är det supersnyggt o mysigt där ute :) *stolt*!

När vi hade fixat ett tag så åt vi middag, det blev sushi :D Jag äääälskar sushi!!



Men jag orkar inte skriva något mer nu, jag ska (försöka) sova :P

God natt
Love, Bella!

PS. Jag ska kanske lägga upp bilder på rummet imorgon om jag hinner. DS

Kommentarer
sussie

vi kommer förbi och kollar in ditt nya rum imorgon!! Kramis

2010-07-28 22:28:10
URL: http://mammasuss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!