Sommar Sommar Sommar

Hej Hej Alla Snyggingar!

Har ni de bra i värmen? Det har iaf jag, elr så bra man kan ha i den här värmen :P hehe.
Igår fyllde Micke år så vi firade honom o käkade tårta, gott gott!

Idag kom Sussie, Janne o barnen hit för att bada lite pool, umgås o äta middag. Fast nu tror jag att dom ska sova kvar oxå, de blir nice! Vi håller även på att fixa min lilla "lägenhet" så den blir nog färdig snart :)

Men nu ska jag fortsätta dricka min lilla drink jag fått av mamma o kanske ta ett dopp i poolen :D

Hare gött <3 <3


Kommentarer
Alice <3333 :P

Gud vad skönt att bada i pool :D

Och jag vet, tur att vi kunde fixa kameran, jag fixade den, hihi stolt <33333333333 Hare bäst finaste!

KRRRRRRRRRAM<33333333 :D

2010-07-16 19:48:01
URL: http://godisalice.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!