Holland vs. Spanien

Helloj världen!
Idag när jag vaknade åkte pappa och jag till Grisslehamn (tror jag det var). Där badade vi, åt lunch och käka glass :)
Efter det åkte vi hem och åt middag o nu väntar vi på att fotbollen ska börja!!
Jag vet inte riktigt vilka jag hejar på idag, jag har alltid hejat på Tyskland men dom blev ju bara 3:a.
Men jag tror att jag hejar på Holland :P        Vilka tror ni vinner??




Det e riktigt nice, vi har 28 grader i poolen!!!!! Riktigt skönt faktiskt :D

Men nu ska vi äta melon, jordgubbar o glass och titta på fotbollen, och så kanske jag hinner med ett dopp i poolen också :P hihi


Ha det så bra nu i sommarvärmen!
Kramis Kramis <3


Kommentarer
hannis ;) <3

spaaaannniiiieeeeeennnn!!

2010-07-11 22:20:59
Bellis <33

Och dom vann!!!!! :D :D :D :D

2010-07-12 00:58:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!