Vad ska jag skriva här...

Hej Hopp Igelkott ;)

Nu har jag kommit till pappsen o nyss kollat på film och käkat paj med syrran.

Idag har jag bara vart hemma hos mamma och typ slappat, kollat på Mtv, ätit frukost och cyklat till pappa :P
Just nu sitter är jag hos pappa och tänker "jag ska kanske städa mitt rum", men vi får se hur det blir med den saken ;) Idag ska även våra underbara kompisar Niklas, Filip o Amanda komma hit och äta middag, bada lite pool o kanske sova över :) väldigt najs faktiskt :D

Haha, idag blir åttonde dagen på raken som jag har gäster hemma! Har haft gäster hemma hos mamma varje kväll och sen nu när vi kommer till pappa så har vi gäster här med :P
hah, jag tycker bara det är kul så får mig gör det inge!

Men nu ska jag nog gå och sätta igång Thriller på LP och gå o städa mitt rum :P

Ha det suuuper nu i mitten av sommarlovet :)

Kram Kram!



     
 Emma 1 dag!         Emma 5 månader!  


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!