D E S P E R A T E * H O S E W I F E

Hejsan svejsan!

Förlåt för att jag inte har skrivit nåt på länge....men de är för att jag är jättesjuk! Sjuk=Ingen blogglust

Jag ska om typ 23 minuter ta lite Ben & Jerry Kakadeg o Cherry Garcia och kolla på Desperate Hosewife med syrran :)

Med det här inlägget så ska jag pröva det här nya "tidsinställda inlägg"! Om det funkar som jag tror så kommer inlägget läggas upp idag 21:02. Haha, vi kan ju kolla om det funkar!


Ska lägga upp bilder från helgen med Alice o tjejerna så fort jag har  tid och lust.

Puss o kramisar :)


Kommentarer
Jakob xD

Ojojoj. Ni verkar haft kul??

2010-10-27 22:16:13
Bella <3

hehe, jepp :P

2010-10-27 22:19:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!