Hinner inte, men har mycket att berätta!!

Hejsan hoppsan!

Alltså den här veckan är det sjukt mycke prov o andra läxor så jag har inte hunnit blogga pågrund av det!

Men när jag bloggar snart ska berätta tex. om:
  • Att jag har dubbat en serie till Svt och det gick SÅÅÅ BRA! och att jag ska kanske få en större roll =)
  • Att jag ska käna penger utklädd till en hamster i helgen
  • Pappa fyller 39 imorgon (7/10) GRATTIS PAPPSEN!
  • Att dom sjuk underbara seriena Desperate hosewife och Cougar Town är tillbaka (förstår inte hur jag har klarat mig utan dom i några månader!!)
  • Hur det har gått i lite prov o sånt
  • och lite övriga grejs som händer i mitt lilla liv som Bella ;
Så hoppas su läser min blogg o ser när jag har tid att blogga o inte baaara pluggar hela tiden! Men nu måste jag fixa de sista inför engelska provet som är imorrn och fixa för väckningen av pappa. Asså det är en nackdel med skilda föräldar...för nu kan jag inte förlita mig på att mamma köper "födelsedags-frukost" och fixar paketen och allt sånt. och efter som jag är stora syster så blir det JAG som får fixa allt!! Men Men, hoppas pappa tycker de är värt all tid o pengar vi lagt ner på det :P

Hare gött och gå på mässa i helgen om ni vill se mig utklädd till en jättehamster ;) haha

Puss Puss

Kommentarer
sussie

Ni som inte kommer och kan titta på Bella som Hamster kommer få bildbevis efter helgen!!!



Bella = Smulan :-)

2010-10-08 07:16:13
URL: http://mammasuss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!