Mitt lilla korta inlägg! ^^

Hellu!

Jag har precis vart inne i stan med pappa o vart hos doktorn och fikade på Brunkebergs bageri, för det är ju kanelbullensdag idag =) hehe, det var min andra bulle för vi fick en på engelskan *nöjd*

Just nu är vi bara hemma och "mellan-landar" för jag ska snart ha Lära känna samtal med Anna i plugget!

och imorgon händer vääääärsta coola grejen, men det kan jag berätta då :)

Jahapp, det var mitt korta inlägg de för jag hinner inte så mycket mer :P Men jag ska försöka hinna blogga lite i kväll men jag vet inte om jag hinner för jag har prov imorgon :/ men vi får se om jag hinner elr inte!

Kramis Kramis



PS. Bara 27,5 timmar kvar nu!!!! IIIIIIIIP :) :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!