Orkar inte...

Hejsan Hoppsan!

Igentligen orkar jag inte skriva...men men :P

Idag fick vi reda på betyget för matteprovet, jag fick VG så jag är nöjd!

Just nu så chattar jag med super Alice och lyssnar på lite music på spotify. Alice o jag planerar väääärsta bästa helgen som handlar om tex. shopping, bio, spa, middag i stan, skvaller o massa nice för hon kommer ner till Stockholm! Det kommer bli så sjukt kul. Och jag har längtat som F*N efter Alice sen hon lämnade mig i september o flyttade till skogen :( Så det ska bli så skönt o träffa min tvilling igen :D Det ända dåliga är att jag kommer gråta maaaassor igen :(

Ååååh, har ni hört Keri Hilsons "Energy"?? Den är sååå bra, jag ryser när jag hör den, och fatta att kunna sjunga som henne!

Men nu ska jag chatta färdigt med Lallis och sen ska jag sova lite så man förhoppningsvis kommer upp till plugget imorrn :P

Pöss Pöss o hare gött


Kommentarer
mathilda

Sv; Jaag vet! Dom är så himla fina! :)

2010-10-13 08:40:19
URL: http://mathildaah.blogg.se/
Miranda

Vilken fin blogg du har och jag älskar din header! <33

Hoppas du har det bra..kanske kan göra nåt någon gån eller så ses vi när Mikaela och Alex träffas!! :)

2010-10-15 20:17:59
URL: http://mirrizanda.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!