Lite grejs!

Hej Hopp!
Idag har jag vart och haft sång o dansat på super-Stepz! Det är sjukt roligt för vi ska sjunga o dansa till Scrubs. För showens tema i år är TV, så vi ska göra ett musikalnummer med Scrubs. I ett avsnitt så var det en kvinna som hade gjort illa sig så hon hörde allt i sång (asså shit va jag skulle villa ha den sjukdomen) så då är typ hela avsnittet av låtar. Vi har typ 4 låtar därifrån ihopblandade, riktigt riktigt kul!!

För några dagar sen så fick jag äran att dubba lite i en barnserie och det gick så så sååååå bra!! Jag var livrädd i början men det gick superbra så han som var i studion ska fixa fler/mer roller till mig att dubba :) TACK TACK TACK

Sen har jag även gått runt som maskot för Me&I på underBARA BARN mässan. Det gick jättebra o va jättekul! Jag gjorde lite mer grejer som tex. satte på tatueringar, delade ut kritor, och hjälpte till där dom sålde kläderna!


Där är jag!

och där...

och här.. ;) haha

Men nu ska jag kolla färdigt på Chuck and Larry som går på 3:an!

Puss o Kram, Bella


Kommentarer
alice <3333 :D <33

GUUUD! vad roligt det verkar vara, du har sån tur bella <3 <3 <3

PUSS O KRAM <3333333

2010-10-11 09:07:34
URL: http://godisalice.blogg.se/
freja

Vilken film dubbade du??? Suuuoer bra bloggg!!!!

2010-10-15 07:31:50
Bella <3

Tack för komplimangerna :) <3



Jag spelade in rösten till en tjej som heter Tina och det var i serien Rudi. Sen fick jag även göra lite små roller oxå :D



Kraaam <3

2010-10-15 19:25:38
URL: http://imbellis.blogg.se/
Bella nummer 2 :)

Haha! :D Vad fin du är som hamster

2010-10-17 12:06:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!