Idol kväll som vanligt...

Hello Hello baby u call I can hear a thing!

Idag så var det en valig helt OK dag i plugget. Tre vänner som är ett produktionsbolog kom till skolan  så man fick provfilma till en serie och en långa film, det gjorde jag...kul kul ^^

Alex var på disco precis och pappa o jag var hemma med en skål Ben and Jerry Half Baked o tittade på Idol!
Lägger upp lite bilder på min fina glass ;) hihi

Mennu ska jag sova för jag har myyyyycket att gör i helgen, oh my good! Vi får hppas at jag hinner med och klarar av allt...speciellt hoppas jag att jag har några pengar kvar ^^ haha

Men Natti natti och ha de gött :D



PS. Från vilken låt kommer dagens "hej"?? ;)

Kommentarer
M A L I N

Jag vet alltid lika snygg!<3

2010-10-18 19:32:11
URL: http://maalinsphotos.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!