Gustaf 8 år!! Eller snart iaf...

Hej på dig!

Nu sitter jag med mamma o Sussie och ska börja blogga om vad vi har gjort/håller på med idag!
För Gustaf fyller nämligen år på tisdag så vi firar honom idag.

Nu kommer lite bilder från dagen!!
Bilderna är inte så bra för dom e tagna med mobilen, för systemkameran är ju hos pappa :P


Gustaf kom ner på morgonen och åt frukost och öppnade alla sina paket!




Några av paketen...




Och jag gjorde en egen super-café latte! Den var sååååå god :D




Och medans Gurra öppnade paket och jag drack kaffe så höll alex på att busa med Emma :P hehe




En av grejorna Gurra fick var två Desigual tröjor!




Sen var det dags föööööör...T Å R T A N ! !




Först var det hemmagjort tårtbotten! Efter det citronfromagé och en botten igen.




Efter det var det nån nötcrém! Och sen en botten igen...




Sen var det typ ett lager med mandariner och lite grädde! Och en botten igen...




Då såg den ut så här!! :P




Sen var det dags för grädde...




...då blev den vit!!




Sen kom det på grön kokos! och det är gräs om ingen ser de ;)




Och sen blev det en fotbollsplan...




Och det blev en fotbollsmatch!! :D TA DAAAA!!




Titta vilka snygga spelare!! :P haha


Maaaaassa timmar senare ;)


Nästan Slut!!




Och nu sitter vi ute och myser med våran underbara regnbågsfamilj!!
Sussie, Janne, Ralle och filippa ( www.mammasuss.blogg.se )Vi har det asmysigt!! Men nu ska jag vara lite social och umgås med dom!! Fast jag ska ändå chatta med min underbara super bästaste Alice-Tvillig-Rosén! :D <3

Kraaaaaam God natt o hare gött <3








Kommentarer
Allcie

GUUUUD vilken najsig tårta! Ni är så himmla kreativa asså :D ;) <33

Pussss o KRRAAAaM

FInaste, bästaste underbaraste sötaste lella <3

2010-09-11 22:32:05
URL: http://godisalice.blogg.se/
Camilla

Cool tårta!

Hälsa Gurkan GRATTIS från mig!! =)

2010-09-11 22:33:26
URL: http://hojprillan.blogg.se/
Bella!

Tack tack! :D¨



och gurkan hälsar tack för grattandet

2010-09-11 22:54:11
sussie

Du e såå söt... Sötgöte :-) <3

2010-09-11 23:04:27
URL: http://mammasuss.blogg.se/
freja

härlig tårta! gillar bloggen!

2010-09-12 21:21:59
Bella!

Tack så mycket sussie o freja :D <3

2010-09-13 16:38:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!