Kollar på valet...

Hej hopp!

Just nu sitter jag, Alex och pappa (fast jag tror att alex o sover..) och tittar på valet.
Jag tycker inte direkt det är så kul, men heja Fredde!! :D
Haha, jag är med i värsta bästa grejen på facebook, den heter "Om Mona vinner valet går inte jag till skolan på måndag" haha, det är asmånga som är med i den :P

Dagens fråga: Vem vill du ska vinna i valet??

Men jag har ju lovat flera gånger att jag ska lägga upp bilder fast jag har aldrig hunnit. Så jag tänkte göra det nu :) Det kommer lite bilder från våran kräftskiva som vi hade för 2 veckor sen :P

Sen om jag hinner kanske jag ska fixa ny design på bloggen!!!

Men nu kommer lite bilder...ha det gött!

Kraaam :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!