Låååång dag!

Hellojsan!

Nu ska jag nog snart gå o lägga mig så man kanske orkar upp till skolan imorgon :P

Idag är absolut den längsta dagen i skolan! Vi börja 08:10 och slutar 16: + att alla lektioner på torsdagarna är mist 60 minuter långa!! Va rätt slut då..men då åkte jag o satt barnvakt åt Felix <3 Det var skönt! Vi lekte lite me lego, lekte me lera, kollade på tv o lagade middag :P


Där är Felix :)

Och imorgon ska jag förmodligen scanna in massa bilder i datan från när jag o mina kompisar va små :P hehe, as gulliga bilder :)

Men fortsätt läsa bloggen, Ni är bäst <3 <3

Kram Bella :D


Kommentarer
Clara Neander - photography

sv åååå tack vad glad jag blir :D

2010-09-17 18:05:15
URL: http://claralaralara.blogg.se/
Lisa

Använd albumen väl....välj dina bilder med omsorg så ingen blir ledsen på dig..kram kram

2010-09-18 09:19:29
Bella!

Va?? Menar du bilderna från när vi var små?? :S

2010-09-18 15:49:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!