Nackdelen med skilda päron!

Hejsan Hoppsan Karlsson!

Mina föräldrar är ju skilda som dom flesta vet! Jag tycker nog för det mesta att det bara är fördelar, men det finns en jättenackdel...när man glömt en sak hos den andra föräldern!!

För nu tillexempel så har jag typ alla min kläder o grejer hos pappa (jag kom till mamma idag) och systemkameran med alla bilderna som jag hade tänkt lägga in på bloggen är oxå hos pappa. Så jag vet inte vad jag ska skriva om just nu :/

Snart ska jag iallafall lägga upp alla bilder från bröllopet, vi väntar bara på att fotografen ska ge oss dom :)

Dagens fråga!: Vad ska alla göra i helgen???

Jag vet inte vad vi ska göra...eller juste vi ska fira min lillebror (eller min halv-brorsa egentligen) för han fyller 8 år på tisdag så vi ska fira honom imorgon -lördag-, så de ska bli kuligt :D

Ehm, finns det nåt mer ni kanske vill veta??
Just nu sitter jag och "mamma-familjen" och har precis kollat på underbara Idol och nu tittar vi på Pirates of the caribbean som startade på 4an nu. Gus´taf o Alex ÄLSKAR den!

Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen, jag skriver så fort jag kommer på nåt vettigt att skriva om :P

Och kan ni lova en sak? Komentera, för annars är det inte lika kul att blogga! hihi

Kram alla underbara personer ute vid datorerna <3 <3

PS. Grattis Sandra som fyller 20 idag, Kung fu panda ;) haha <3


Utanför kyrkan innan bröllopet!

Men alla bilderna kommer snart, LOOOVAR :D

Puss o kram


Kommentarer
Allcie

Har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, idag var vi och kollade på tapeter tillexempel, men imorgon har jag ingen aning :)

2010-09-11 22:28:04
URL: http://godisalice.blogg.se/
Bella som saknar sin Alice!

Hihi, okej :P



Kraaam

2010-09-11 22:29:31
Sophie

Finn bild!!!!!!!!!!! <3

2010-09-12 13:30:42
Bella!

Tack sophie!

2010-09-13 16:39:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!