Party, Ölfestival, smoothie och barnvakt!

Hehe, Hej Hej Hej :D

Idag började dagen med att Emily hade sovit här...men hon åkte hem rätt tidigt! Fast vi träffades vid 3-tiden igen för då hade Freddi Party, superkul! Egentligen skulle man sovit över fast jag åkte till en restaurang där det var "ölfestival" för vi firade Lennart som fyller 80 på typ måndag :) Alex och Gurra-Snurra orkade inte var kvar så länge så jag åkte hem med dom och var lite "barnvakt" och kollade på film (eller rättare sagt, vi KOLLAR på film...den är inte slut, hihi). Vi gjorde även sjuuuuktmycket smoothie också. En hel plastskål för att va exakt, det lär räcka i flera dagar....men god är den :D

 
! ! ! S M O O T H I E ! ! !



Men jag lägger upp bilder från Freddi och ölfesten sen :D

Ha de gött och kommentera mycke ;) :D

Kraaaaaaam :D <3


Kommentarer
Rebecka

SV: Va, nej, det har jag inte!! Vad heter den?! Snälla, snälla, snälla säg!! :) <3

2010-09-27 09:58:33
URL: http://beckasdagar.blogg.se/
Alice :))))))

Fettt kuuuuuuul! jag vill också gå på fet hos Freddi, hade ni kul?? :) <3<3<333

2010-09-27 17:09:36
URL: http://godisalice.blogg.se/
Bellis!

Japp, de va superkul :D

2010-09-27 21:25:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!