Sjuk! :(

Hallojsan!

Idag har jag vart hemma med mamma och Emma för vi är sjuka :( Jag är typ förskyld och Emma är jättesnorig...min lilla snorunge ;) <3 hihi, men vi ska vara hemma imorgon oxå och så hoppas vi på att vi snartblir friska :)

Just nu har vi precis kollat på Idol och väntar på att klockan ska bli halv elva så man får se vilka som går vidare! Jag älskar Idol men de e lite tråkigt att man måste vänta så länge bara för att få reda på svaret! Men ja ja....Idol är BÄST :D


Åh...jag är ju sjuk och jag har precis fått det underbarste man kan få när man är sjuk och har ont i halsen: Mammas-Super-Mjölk-Halstablett-Dricka!

Det låter väldig konstigt men det är såååå gott! Det är mjölk (helst sojamjölk) som man värmer upp på spisen. Sen häller man upp det i en kopp och lägger i ca 3-6 (beroende på hur starkt man vill ha det) Blue-halstabletter och låter dem smälta i mjölken...sen DRICK :D Det är sååå gott och sååå skönt för halsen :D LOVE IT!

Sååå gott!! Bra tips för er med ont i halsen :)
Bra tips för er med ont i halsen :)

Men nu ska jag nog lägga upp lite bilder från Freddis fest :D Ha de gött o titta på Idol nu :D

Puss o Kramisar


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!