Sovmorgon = Sköööön!!!

Heej!

Imorgon är det sovmorgon så vi börjar vi 9:25, det är sååå skönt! Vi har sovmorgon på tisdagar och onsdagar, det är väldigt lyxigt för vår klass har aldrig haft sovmorgon innan :P hehe


Jag är skitsur på dom som ska göra min almanacka, för dom skickar den aldrig!!! För jag designade en egen almanacka på internet innan skolan började. Den blev sjuktcool...MEN DEN KOMMER ALDRIG!!! Men men...nångång måste den ju komma :P hehe

Nu har jag kollat färdigt på nya serien som hette typ "svenska new york fruar" eller nåt! haha, asså det finns så sjuuuktmånga "...fruar" serier nu!! hehe :P Fast man känner sig väldigt smart när man tittar på dom...eftersom dom är så blåsta ;)

Men nu ska jag fixa ihop inför plugget imorgon, och jag lovar att försöka blogga imorgon igen!

Ni är bäst, Puss o Kram <3 :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!