Gäst bloggerska!

Heeeej :)

Just nu sitter jag o Emma och kollar på Top model, det e asbra :P

Idag kommer ni som läser det här få se Emma Nordenståhls första inlägg på min blogg,  här kommer de:



jnkn  b   u  mö'öö-gggä*-öööööööööö.-ösddddddddzz<weeerc   xcdfgbvde33qw

haha, hon var suuuper intresserad när hon skrev! Sååååå gulligt <3



och sen kom Alex (min andra lillasyster) och busade med henne :P haha. Emma skrattar jättemycket och jätteofta, såååå söt hon är :D



Där har ni en liten film om hur emma skrattar :P

Ha det bra, nu ska jag åka till pappa!

Kraaaaaaam <3

Kommentarer
Lisa

hej hej vad kul att kunna lägga in filmsnuttar...kram mamma

2010-09-07 22:15:43
Prillan

Hej! Hade missat att du har en blogg igen! =) Vad roligt!! =) Kram

2010-09-08 07:09:52
URL: http://hojprillan.blogg.se/
Aalllliiccee <3<3<3<3<3

ÅÅÅ, shit vad söt! Emma = sötaste bäbis!



Puss o kram underbaraste <3333

2010-09-11 22:23:10
URL: http://godisalice.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!