GLAD PÅSK!!!

Hej Svejs!!

Just nu är jag ute på landet med mamma o familj, soooooft :D Det är riktigt nice att bara slappa och flytta sig mellan hängmattan och tv:n! Hehe :P Alex och jag firar påsk med mamma nu (och har gjort det hela veckan) och sen imorgon så firar vi påsk med pappa och släkten i Nacka! Haha, det är en fördel med att ha skilda föräldrar....att allt håller på så länge: påsk, jul, födelsedagar mm :D

Men jag lägger upp lite bilder här ifrån sen, för dom är nämligen på andra datan....och jag vet inte riktigt hur bra det kommer gå att ladda upp så många bilder med den här sämsta internetet ute i skogen O.o hah!!

Men iaf G L A D  P Å S K ! !

Kommentarer
Älskar dig

GLAD PÅSK ÄLSKADE FINASTE TJEJEN PÅ JORDEN : : :* Älskar dig sjukt och saknar dig som f*n <3333

2011-04-24 15:29:30
URL: http://alicerosen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!