Inga ord i världen kan beskriva mina känslor för dig!!

JAG HAR TRÄFFAT MIN BABE IGEN, FAST LIKSOM MER PÅ RIKTIGT DEN HÄR GÅNGEN!!! Det här va typ det som hände: Jag satt på trottoaren inne i stan och väntade på att Pride-paraden skulle börja. Då slår pappa på mig och typ "BELLA, DANNY, DANNY!!!" så jag ställde mig upp och sprang efter och aa jag höll på att svimma!!! Så jag fotade lite med honom, eller HAN, Danny Saucedo fotade med min telefon!!! För jag ropade på Alex att hon skulle fota men Danny sa "men det är lungt, jag kan fota" och tog min telefon, la armen runt mig och fotade :) Och jag var dels där länge och typ "småprata" men jag var där typ 4 ggr samanlagt (på max 15min) :P Jag kunde liksom inte lämna honom!! Och jag hann även med att visa att han är på bilder över hela min telefon, säga att jag älskar honom, slänga mig runt halsen på honom och få en till av hans undrbara supetbästa kramar, en till autograf och sååå mycket mer!! :D :love:
jag kommer leva på den där stunden länge <3

Älskar dig, tack för att du är så underbar som bara du kan <3

(ingen bild pga mobilbloggning, men några finns på Facebook...hehe) PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!