ALLA ♥ DAG!

Glad Alla ♥ dag, eller vad man nu säger..hehe!
Men idag är det ju då den 14 februari, den mysigaste gulligaste högtiden på året = ALLA HJÄRTANS DAG!

Idag i skolan så kollade vi på film både på franskan och på engelska, och på franskan fick vi även kladdkaka o kakor. NICE! Sen har vi haft en brevlåda i skolan där man har fått lägga små "kärleksbrev" (gulligt eller vad?) så elevrådet kom in och lämnade dom på fyiken idag. Jag fick 5 stycken brev, Yeeeh! Sen delade elevrådet även ut små plopp också...jag fick en "kärlek" men fick även en "puss" av Gustaf ♥ :)



Sen kom jag hem till mamma där vi hade alla ♥ dag-middag, och så fick jag en jättebra skiva av mamma och en ros och ett stort sten hjärta av Micke! TACK!



Det var min dag hittills, vad har du gjort?? :)


KRAM KRAM ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Soffisensoff!!!!!!!1

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA DIN BLOGG BELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D :D :D :D <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-02-15 08:16:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!