BRA BETYG!!!

Vi fick precis reda på betygen på Schoolsoft!! Eller inte riktigt betygen utan alla lärarna i alla ämnen har kryssat i ett dokument där det är olika saker (tex. fungerar i grupp, teoretiskt, aktiv mm) så kryssar dom i ej nått målen, nått målen, över målen aa och hundra olika grejer!

Jag blev RIKTIGT nöjd, trodde inte jag skulle få så bra ^^ Det ända jag fick skiiiit dåligt på var dansen "teoretiskt" där fick jag ej nått målen! Men det räknas inte för jag var borta båda gångerna vi hade dans teori, hehe xD så jag skulle inte kunnat fått något annat!







Simma lungt ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!