Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Det finns två personer som alltid finns där för mig, två killar som alltid finns med när något är jobbigt eller bara för att ha det lite mer mysigt! Dom har två killarna är alltid med på filmkvällarna med tjejerna!

Åhh jag älskar er, mina killar...Ben och Jerry!!!

Hehe, men asså Ben and Jerry glass får än att må såå mycket bättre ;) Det finns inget bättre när man är sjuk, ledsen, mår dåligt mm. för med en burk glass blir allt bättre! Favvisarna är nog Cookie Dough, New York super fudge chunk, Bohemian Raspberries, Half baked, cherry garcia...jaaaa, det funkar bra med vilken som helst ;)





Nåt annat som funkar bra är att vara med Alice, shoppa med Alice, sjunga med Alice o flumma med Alice! Haha, måste förstå att ni kanske tycker jag tjatar om Alice, men hon är bäst! Så det så!


Men nu ska jag chatta lite me Alice o sooooova! Hörs, puss o go natt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!