DAG 24 - DET HÄR FÅR MIG ATT GRÅTA!

Förr grät jag inte så ofta, men så är det inte riktigt nu... Hehe, näe för jag börjar gråta om någon annan gråter, om det är en sorglig film eller sorglig låt som man kan relatera (stavning?) till, när jag tänker på dig och såå mycket mer!

Men en några speciella grejer är väl:

All I Need is you - den låten har jag så många minnen ifrån så jag gråter typ lite varje gång, eller blir iaf tårögd!

Filmen The Last Song - Den är så så såååå sorglig!! Det är Miley Cyrus film som handlar om att hon inte umgås med sin pappa (föräldrarna är skillda), sen åker hon och hennes lillebror o hälsar på pappan och bor där lite. Miley är skitsur för att han lämnade dom men tillslut blir dom kompisar. Ungefär precis när dom blir "far o dotter" igen berättar pappan att han har cancer. Så i slutet av filmen får man se när han dör, när hon väntar på beskedet, begravinigen och allt det! Det är massa musik i den (bella + sorglig musik=böööölar). Men jag tycker iaf att den är superbra! Kolla på den!

Alice - aa, du vet varför <3

Någon Annan: Men asså jag är så svag för när någon annan gråter. Om nån kommer till mig och gråter o snackar så är det ju klart att jag oxå gör det!!



Hehe, aa nu har ni fått reda på hur sjukt "känslig" jag är! Tihi..men kram o hare gött!

Kommentarer
Love Bella Almstedt!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3

Sv; Aw tack bella.. MEn du ska inte säga NÅGOT för du är sååå otroligt sjukt underbar söt och snygg! Om det är någon som ska va avis är det jag <3<3<3<3<3<3<3 ÄLSKAR DIG SNYGGO!

2011-02-05 10:08:21
URL: http://alicerosen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!