Dag 27 – Min favoritplats

Min favorit plats ever är S K Å N E !!! Guud jag älskar skåne så in i !!!

Allt är bara soft, mysigt, precis vid havet, underbara glada människor och sjukt gullig dialket. Åhh, sommaren i Skåne slår allt! Alice, kommer du ihåg i sommras på stranden, med fia och kameran...minnen!!

Men det är så skönt att bara hänge på stranden, dra till toppen gallerian, cykla runt, käka glass o va med super-personer!!





























(min första header bestog av bara bilder från skåne!)


PS. vecka 9 är det SKÅNE med Alex! JIPPI!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!