Dag 28 - Det här saknar jag

Det finns sååå mycket som jag saknar (och nu ska jag försöka skriva ett inlägg UTAN att nämna Alice, hahah...men henne saknar jag mest av allt men det ska jag iinte nämna) hahah!



Men en sak som jag saknar var när man var liten! Men kommer ni ihåg när man knappt visste nånting, man visste inte om döden, konflikter, världen, "riktig" kärlek och alla problem och jobbigheter som finns! Man bara lullade runt som man var och lekte, skrattade och hade det bäst!



Gud va skönt det var att vara liten!

Kommentarer
filippa

sv; jag går på sway ja, men inte i täby fri, går i skarpäng men jag känner typ igen dig med :)

2011-02-09 20:07:24
URL: http://filippakleineman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!