Min nya förebild!

G U D ! ! ! ! Vad J***A avundsjuk jag blir!!! Den här lilla tjejen som är 10 år kan både sjunga OCH spela så här sjukt bra piano! Guuuud, tänk om man kunde sjunga så där bra o lätt!!! Precis när refrängen börjar i Born this way så ryser man för att det är SÅ SÅ SÅÅÅÅ B Ä S T ! ! Och det gör det inte hela bättre att Born this way är en av mina nya favoritlåtar :P hehe







Åhhh, jag önskar jag var lite som henne...hihi! Men gå in på hennes kanal på youtube och kolla alla hennes (superbästa) videos :D

Kram Kram




(guuuuuuuuud vill kunna sjunga som henne!!!!!!!)

Kommentarer
Soffisensoff!!!!!!!

Har du slutat blogga bella???

det kommer ju inga fler inlägg längre!!

NU ÄR JAG ARG OCH BESVIKEN PÅ DIG!!!!!!!!!!!!

hahaha ;)

hihihihi ;) ;)

2011-02-23 18:13:58
skogen anropar <33<3<3<33<33 ;)

BLOGGGGGA :D <3 <3 <3 <3 <3

2011-02-23 21:26:40
URL: http://alicerosen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!