Next stop: S K Å N E

Ni kan inte gissa var jag är? På jordens bästa ställe, ingeting i världen kan slå det här....Höllviken i Skåne!!!!

I Skåne hade man sportlov förra veckan (vecka 8) så då var Albin och Mats uppe hos oss i Sthlm. Sen i lördags tog jag och Alex x2000 ner till Skåne tillsammans med dom och så ska vi vara här till på torsdag eftersom vi har sportlov nu!! Åhhh, såååå nice :D :D Jag ÄLSKAR Skåne, speciellt höllviken!

Nu när jag har fixat internet på min lilla söta rosa mini-laptop så kan jag uppdatera lite mer var jag gör, eftersom jag fick så många kommentarer här och på facebook över att jag inte har skrivit nåt på ett tag ;) hihi


Men vi hörs snart, då ska jag lägga upp lite bilder från kameran (den är hemma därför kan jag inte lägga upp dom nu)

K R A M alla nollåttor och alla andra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!