åttonde juli tvåtusenelva

Hola!!

För er som har missat det är jag i underbara Höllviken i Skåne, älskar det!! Ska flytta hit sen :) Tänkte lägga upp en bildbomb med lite matchande text så ni får höra hur jag har haft det här, gött?? Men det kommer sen för det orkar jag inte fixa nu :P Så ni får en liten bomb från dagen...



IDAG
Vaknade tidigt och sprang på stranden ett tag :) men annars hände inte så mycket mer ...eller joo jag shoppade LP-skivor för 300 spänn ^^ haha jag är lite lätt beroende av coola LP-skivor!! Det har regnat idag vilket var väldigt sämst :/ Men på kvällen cykla vi till värsta mysiga restaurangen

Utsikten från bordet :)


haha, aa udda är ju bara förnamnet...


Sofia med brillorna från headern :D


Haha, ja det fanns solglasögon att köpa där också xD


bruuuuuuuchan


Utsikt lite senare


PUSS

Kommentarer
Sz Lunwen

I love this page.

2011-09-06 11:41:48
URL: http://sz-lunwen.blog13.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!