Idag blir det PREMIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!!!!!!!

Hallå!!

Imorgon har den absolut sista Harry Potter filmen premiär, och den ska jag gå och sen! Så ikväll 20:30 på Rigoletto extra-visar dom Harry Potter och dödsrelikerna del 1 för att man ska hänga med lite bättre typ (för dom har slutat köra del 1 på bio) Den filmen är slut vid typ 23 och då är det en liten paus för efter det klockan 00:01 visar dom HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA DEL2!!!!! Eftersom dom får släppa filmen den 13 juli 00:00 så får vi se den då!!!! Ahhhh snacka coolt xD :D



Jag är inget suuuperfan av Harry Potter direkt, men jag tycker filmerna är riktigt bra (har aldrig läst böckerna) Men en av mina kompisar som jag ska gå med AVGUDAR Harry Potter så hon tycker att det här är skit sorgligt :(


Naaaaaw kolla va små dom va!!!! :love:


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!