Inga pojkar sover, hon finns i alla rum...

Hej!!

Som ni kanske har fattat på mina små "rubrik-inlägg" så har jag inte haft en dator på ett tag och blivit tvungen att blogga via mobilen och då kan man bara skriva rubriker =SEEEGT!!! Men nu är jag tillbaka och redo för att blogga ;) hehe



Jag håller verkligen på att spy på den nya facebook chatten!!!! HATA HATA HATA!!!! Den är verkligen jätteudda :S men men, med lite tur fattar facebook folket det också och kan fixa det :P






PS: kanske lite udda rubrik men vi sjunger sing star och den raden var precis när jag skrev xD haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!