Snape, Snape, Severuse Snape

För ett tag sen var jag och lite folk på premiären för Harry Potter del 2, det var en riktigt nice kväll/natt/morgon

pizza
Först blev det middag på Ciao Ciao

yeeeeh

Världens bästa tjejgäng <3

Och Emily blev intervjuad av en tjej från Bioklubben och det gjorde att hon fick såååå coola HP 3D glasögon!! Så jag som stog brevid log lite extra och så fick jag också ett par för jag hade så fina kläder, hehe :P

Ja, Emily är ganska galen i Harry Potter och var Luna Lovegood med alla detaljer hon har i filmen!!

haha!! i pausen mella del 1 och del 2

När del 2 skulle börja satt vi på balkongen och det var riktigt coolt innan för det var tävlingar, strålkastare, ljus, folk som pratade på scen och mycket mer :)

Jag och vic innan del 2!! Vic med tråk-glasögonen, jag med extremt coola xD haha

ehh...aa...där är iaf glasögonen...bjuder väl på den då xD


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!