* FÖRSTA MARS *

Gud vad jag saknar kameran!! Det är såå tråkigt med inlägg utan bilder!!

 

 

Idag är det ju som sagt första mars! Jag har i Skåne och livet leker. Idag har vi bara softat runt i Höllviken och ska alldeles snart på middag, det blir nice! Imorgon drar mamma och Micke till Italien vilket jag tycker är vääldigt orättvist, men men...jag är i   S K Å N E ! ! åååh, jag älskar Skåne, vill flytta hit!

 

Ja, det var lite vad som har hänt under första mars i mitt lilla liv,

Vad har du gjort idag, nåt extra roligt eller gal1??

 


Kommentarer
längst upp i norr <3

neeeeeej! jag vill också vara i skåne det är såå mysigt!! Är det nån snö där nere?? :O

Saknar dig <3 <3 <3 <3

2011-03-01 19:25:13
URL: http://alicerosen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!