If you to school for cool

Jahapp...då är det skola imorgon då! Det här lovet har gått såååå himmla snabbt, tråk tråk...men jag har ju gjort nice grejer så det gör inte så mycket!

Det bästa med lovet var Skåne!!!! Skönt, varmt, mysigt, underbara personer och så mycket mer :D GILLA
Men det sämsta med lovet var nog X2000 resan hem från Skåne!! GUUUUUD Jag blir jättelätt åksjuk och man blir tydligen extra lätt åksjuk på X2000 tågen :mad: Men jag tyckte mest synd om syrran som åkte mig...jag bara skrek på henne så fort hon sa nåt för att jag mådde så illa, sorry


Men nu ska jag kolla på slutet av BigBrother, nu kommer Hunkarna in ;) uh la la




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!