I'm Alive

Hej Hej, FÖRLÅT!!! För att det inte kommit upp något nytt på bloggen, men jag har faktiskt en förklaring.

Därför att: vi är i underbara RAMUNDBERGET!!!! Vi kom till våran stuga i torsdags och åker hem på söndag, alltså är vi här i typ 1½ vecka :D GILLA GILLA :D

Men när man är här ser dagarna ungefär ut så här: Vakna, äta frukost, dra till backen, vara där tills liftarna stänger, åka på after-ski hemma hos någon, komma hem, göra lite läxor, äta middag, kolla på film, sova! Jaa, som ni ser så hinner man inte riktigt blogga + att det är väääldigt dåligt internet! :(

Men men, snart kommer fler bilder och uppdateringar om vad som händer här upp!

Love :love:



(Skulle lagt upp bilder men nu när jag väntat i 20 min och det forfarande inte kommit upp så ger jag UPP)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!