I'M ON THE RIGHT TRACK BABY!

Tjola Hopp Tjola Hej!

Idag är sista dagen i Skåne, *snyft snyft* Men det bara precis 2 veckor kvar innan vi ses igen när vi ska på skidsemester! Hehe, inte alls så långt kvar L Ä N G T A R ! ! Det ska bli så sjukt nice! Det är alltid vi "gänget" som åker och det är alltid lika superbäst i ramundbergets backar och våra stugor :D LOVE  LOVE LOVE



Men sen en liten grej, Varför är det nästan bara Alice som kommenterar?? Haha, för det är så här: Jag har fått JÄTTEHÖG statestik, jag vet inte var alla kommer ifrån...haha. Men jag vet ju inte vilka det är som är inne o kollar vad jag gör dag ut o dag in. Sååå....Vem är du???


Det var bara det jag ville säga nu! Ha det gött, Kraaam

Kommentarer
mathilda

Svar: Tack! :) Din e oxå fin! <3

2011-03-03 17:04:20
URL: http://mathildaah.blogg.se/
sussie

Jag e här o kollar lite då och då.. KRAMIS

2011-03-04 16:34:40
URL: http://mammasuss.blogg.se/
sophie

Du vet att jag läser bella!!!!!! har vart inne varje da!!!

2011-03-05 22:24:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!