On the road again!

Heeeej! :D

Förlåt för att det inte kommit upp något nytt men det är för att jag har varit uppe hos Alice i Ljusdal. Just nu sitter jag, Freddi och Olivia på bussen påvägen hem. Den stinker, är helt fullproppad och kör guppigt :( inte alls kul, men men...snart är man hemma och då är det bara dags att börja plugga fysik till fysikprovet imorgon :( ååååh inte heller roligt!

Har massa bilder och filmer från den lilla helgen uppe i Ljusdal, men jag orkar inte lägga upp dom nu för jag mår illa och ska äta pannkakor! HAHAH :P


KRAM KRAM :love:


Jag o Alice från imorse!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!