JA MÅ VI LEVA!!!!

HEEEEEEEEJ :D :D
Aa, ifall ni inte fattat det så fyller ju jag och Alice år idag!!!!! GRATTIS TILL OSS!! :D :D
hehe, fiiiina vi är :love:

Eftersom mamma är i Turkiet så firar vi mig hos pappa idag och sen hos mamma nästa helg när hon kommer hem. Så hittills har jag fått blommor, pengar, presentkort, klocka, kläder, converse (GULA!!), smycken, choklad, platt-tv, digitalkamera aa och lite andra grejs :)
(och jag har 1 släkt till att få paket av också ;) ) haha, guuud va jag älskar att fylla år :D
Men det var lite om det, det kommer maaaaassa bilder sen från födelsedagen, firandet och Koh Phangang (SJUKTCOOL restaurang) som vi åt middag på!
Men ha det gött, nu ska jag kolla på film och kaaaanske skriva tack på alla "grattis" på facebook
KRAM

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!