Lite lätt sur sådär....

Åhhhhh, det här är nog en av få gånger som jag faktiskt är såååååååååååå arg och avensjuk på Alice!!! Asså okej det kanske är bra för henne och så men se det från min sida ;) hehe
För hennes mamma jobbar på SF så dom fick biljetter till Pirates Of Caribien (stavning?) galapremiären och sen gå på efterfest med alla kändisar. Man få en biljett +1, så det var ju en till mamma Maria och Alice men dom skulle försöka få en till mig....men det fanns inga kvar! Så jag tänkte typ aja, det skulle vart sååååå coolt att vara med men det var ju inte dirket en så stor chans. Men sen nu när hon messar med mig och skriver att hon sitter på Café Opra och det rullar in kändis efter kändis så blir jag såååååå sur och avis!!!
Och sen när hon säger att Eric Saade (killen jag ska gifta mig med!!!) precis gick förbi henne så gick min avundsjuka till en hel annan nivå!! Så nu håller jag tummarna för att inte Danny också kommer dit för då Alice får du inte dina presenter av mig, bara så att du vet!!
Asså åååååååååååååh, JAG ville ju träffa underbara Danny och Eric  :( AAAAAAAH
aja, nu har jag gnällt av mig lite och Alice....du kanske kan få dina pakte iaf...kanske ;) hehehe
KRAM ÄLSKAR ER!!!! :love:

Kommentarer
Oliv

Jag håller med dig Bella, Alice är elak >:(

Fast nej ;)<3

2011-05-17 08:04:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!