Sommar sommar sommar!!

Snart är det sommar, LÄNGTAR!!! Det är sjukt chill att det bara är 5 skoldagar kvar :) För resten av dagarna är det vårshower och saker i skolan :) NICE NICE NICE!!!


Idag blir jag hämtat typ 45 minuter innan vi slutar för jag ska dra till Vallentuna för att ha det stora genrepet...hoppas inte mina lärare dödar mig :S Det är sååå mkt kläder jag skulle ha med mig idag!! Till Rent, magdans, street, latino och lite mer :O Hade lite lätt panik igår när jag inte hittade allt!! Men även fast det är stressigt så är det sjukt kul, älskar det :)

Men gå in och köp biljetter till showen på www.stepz.se !!!

Ha det gött, KRAM KRAM nu ska vi typ dra till Lidl...igen


saknar dig


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!