Svar!!

Emelie om Bajs på blogg.se att deras app inte kommit än -.-':
Var det ok att jag la till dig som länk på min blogg? :)
SVAR: Ja, mer än okej...TACK :)

Emelie om Bajs på blogg.se att deras app inte kommit än -.-':
Håller med! Väntar också på den appen till iphonen 
-.-
SVAR: Det är riktigt sämst eftersom då måste man ha en data ifall man ska blogga...

freja om ÄLSKAR ER!!!:
Är ni verkligen tvillingar??
SVAR: Ja och Nej! Asså det står inte på nåt papper nånstans att vi är det. Men vi fyller år på samma dag, vi har exakt samma intressen, när Alice mår dåligt mår jag dåligt, vi säger samma saker samtidigt och jag kan inte klara mig utan henne en sekund!

jossan om ÄLSKA:
fin blooggg!
SVAR: Tack så mycket :D

Ia om TA DAA!!!!:
Den var ju super duper mega bäst! :D<3
SVAR: aaaw va glad jag blir, och nu vet jag att det är du Oliv ;) hehe <3

Din SKogs Älskare om FRÅGESTUND!!!:
HUUUR kan du vara så SÖÖÖÖÖT?!?!? Och hur kan du vara såååå underbar <333333 :*

ÄLLLLSKAR dig , ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG SÅ OOOOTROLIGT MYCKET MIN ÄLSKADE VÄN <3 <3 <3

VILKEN ÄR DIN FAVVO FILM? :D
SVAR: hehe, taaaaaack underbara super bästa tvilling <3 Jag är så söt och underbar för att jag har dig, utan dig är jag ingenting <3 Oj, svår fråga jag vet inte riktigt vilken som är in favorit film (har många) men jag gillar typ Burlesque, The Last Song, Lady gaga Monster Ball Tour (om den räknas som en film) och typ alla musikalfilmer :D

Mickis om FRÅGESTUND!!!:
1.Varför började du blogga och när?
2.Är du kär i någon? ^^
3.Säg tre saker du själv är bra på
Kraaam<3
1. Jag tror jag började blogga för att Alice kunde se va som händer i Sthlm xD
2. Nja...kanske ;)
3. Oj, jag har så svårt och säga vad jag tycker jag är bra på men jag tycker väl kanske att jag är bra på att sjunga, dansa och vara glad ;D
KRAM <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!