U smile I smile <3

I helgen var vi och kollade på Justin Bieber: Never Say Never!

Jag har aldrig gillat honom. Jag har tyckt nån låt vart okej men absolut inget mer och jag har lagt upp på facebook alla dom där "om du skulle skrika gör en 360 om Justin skulle hoppa från ett höghus, kopiera" aa, ni vet dom där. Samma sak var det med Alice men vi tänkte att det kan vi kul att iaf se den...så det gjorde vi! :D

När vi gick in i salongen gillade vi honom inte, när vi gick ut var vi kära :love: Asså GUUUUUD jag trodde inte en film kunde påverka en så mycket!! Vi blev helt förälskade båda två. Han är så söt, snygg, sjunger bäst, snäll och bara sååå bäst :D











Behövde bara lägga ut lite bilder på honom ^^
Men ni som inte sett filmen, gör det! Ni kommer inte ångra er!!!


Kommentarer
josefine

svar: jag kände igen honom så jag gick fram till honom ;) tack detsamma!

2011-05-02 21:20:14
URL: http://josses.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!