Bajsa på er blogg.se....

Hej!!

Det är för första gången inte mitt fel att det inte varit så bra uppdatering...det är blogg.se's fel -.-'

Jag har ju deras nya "bra" app till iPhone men den S U G E R ! ! ! Först skriver man ett inlägg, lägger in bilder och fixar MEN sen går det inte att lägga upp något!! SEGT!! och när man har iPhone sitter man aldrig vid datorn så då blir det lixom inte så mycket bloggande...

Jahapp, det var bara det jag tänkte säga :P Heheh, nu ska jag planera min extreeeemt stressiga helg :O aaaaaahhh berättar mer sen :) <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!