NI SKRIVER - JAG SVARAR

längst upp i norr <3 om * FÖRSTA MARS *:
neeeeeej! jag vill också vara i skåne det är såå mysigt!! Är det nån snö där nere?? :O
Saknar dig <3 <3 <3 <3
SVAR: Det var såååååå mysigt i Skåne LOVE IT :D och nej det är zero snö där nere!! SUPER SKÖNT!

sussie  om I'M ON THE RIGHT TRACK BABY!:

Jag e här o kollar lite då och då.. KRAMIS


Trevligt, tackar tackar :love:


sophie om I'M ON THE RIGHT TRACK BABY!:
Du vet att jag läser bella!!!!!! har vart inne varje da!!!

Åhh, tack Sophie :D Puss på dig!
Ia om You + Me = Forever:
Vad yber söta ni är!!! ^^


Tack :D Emma hälsar ;) PS. vem Ia?? :P sorry hihi
15 Mars, 19:06  
Freja om LJUSDAL - minsta stället på jorden:
Det e inte riktigt sant! Åk en timme uppåt i landet kommer du till vårt landställe Hamra! Det e suuuper litet!


Haha, okej jag får väl pröva då....för det är vääääldigt svårt att slå Ljusdal ;) hahah
12 Mars, 19:09  
sophie om TACK!:
FETT SÖT!!

Bella du vet att jag älskar din blogg!!!


Hehe, aaaaw tack Sophie :D
12 Mars, 16:07  
sophie om Ny design!!:
HISS HISS HISS!!!

Haha, igen Sophie....T A C K :love:





Kommentarer
deruuu

Sluta tracka Ljusdal, du är bara feg då!:o

2011-03-25 17:52:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!